reklama

Vyhlásenie k údajnej homofóbii

Posledné dni som si mohol prečítať viacero názorov  v pošte, v diskusii na blogu a dokonca aj obvinenie od  nemenovaného blogera v jeho príspevkoch. Vraj som homofób. Dokonca som v e-mailovej pošte našiel vyhrážanie, že bude podané trestné oznámenie za moje články. Dovoľte, aby som sa vyjadril k obvineniu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (208)

Vážení administrátori,

milí blogeri, čitatelia i diskutujúci,

chcem písať o súčasnom dianí.

Táto veta je pod menom na hlavnej stránke môjho blogu. Touto vetou som chcel povedať, že moje články budú najmä o tom, čo sa deje a hovorí. Pred referendom o ochrane rodiny, ktoré sa na Slovensku uskutočnilo 7. februára 2015 sa najviac hovorilo o homosexuáloch. Kvôli tomu som sa viacej venoval aj tejto téme: Registrácia homosexuálov a kanibalov?, Boh vidí aj Moniku Flašíkovú - Beňovú, Referendovými otázkami útočia na menšiny?, Pápež František na referendové otázky dáva 3 x ÁNO, Homoloby sa chce súdiť so Slovenskou republikou, Referendum nie je drahé! Rodová rovnosť dostala 4 milióny!, Homoloby a ich (ne)práva. Komu tu vlastne preskakuje?, Pápež vyjadril podporu Cirkvi na Slovensku (pozrite si video), Pribúda počet nakazených homosexuálov. Prečo sa medzi sebou zabíjajú?, Antikampaň a jej srdce počas živých vstupov? Ich nenávisť a vulgarizmy na dennom poriadku! a Záhada ohľadom vylúčenia homosexuality zo zoznamu chorôb.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po referende je táto téma stále aktuálna, pretože bola schválená stratégia ochrany a podpory ľudských práv v Slovenskej republike. Podobu tejto stratégie v EÚ nájdeme iba v Holandsku. Stratégia je vraj prvým krokom k registrovaným partnerstvám. Písal som ďalej: Obrovské množstvo voličov sa vyjadrilo jasne!, Je diskriminácia homosexuálov, keď nemôžu darovať krv?, Zvrátená sexuálna výchova! Už rozdávajú kondómy 12 ročným deťom!!! a Pedofili a homosexuáli na spoločnom pochode a súvislosť homosexuálov s pedofíliou

Niektorí sa možno snažili, aby ma umlčali. Administrátori v týchto článkoch nenašli nič zlé. Nemohli ich preto zmazať alebo zablokovať mi prístup na blog. Nedostal som žiadne upozornenie od administrátorov k týmto článkom na mojom blogu. Iba jedno upozornenie od administrátora som (dnes) dostal, čo sa týkalo diskusie. Podľa administrátora si asi mám dávať pozor na vyjadrovanie v diskusii. Neviem sa bližšie k tomuto upozorneniu vyjadriť, pretože som do diskusie napísal stovky príspevkov. Zaujímalo by, ktoré príspevky v diskusii mal administrátor na mysli... 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Týmto chcem pripomenúť, čo som už viackrát napísal v rozhovore s diskutujúcimi. Nie som žiaden homofób! Som veriaci človek s konzervatívnym myslením. Riadim sa tým, že miluj hriešnika, ale nenáviď hriech! Nikto nie je povinný čítať moje články. Neprechovávam žiadnu nenávisť voči druhým, ani voči homosexuálom.

Som presvedčený, že homosexualita je nenormálna. Som si istý, že práve preto som bol označený za homofóba. Vlastne ma to neprekvapuje. Za homofóba bol označený aj kňaz a bloger Juraj Drobný. Nešlo mu to do hlavy, že prečo on? Na svojom blogu napísal: "Keď hovorím mladým o tom, že sex je jedným z najúžasnejších Božích darov pre muža a ženu do manželstva, ale mimo manželstva je hriechom a že hriechom je i sebaukájanie, niektorí to rešpektujú hneď, niektorí kladú doplňujúce otázky. Iní si myslia (i robia) svoje. Pozn. na vlastnú škodu. Ale nik z nich ma nenazve tínedžerofób..."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Homosexuáli udelili cenu Homofób roka za pastiersky list Konferencii biskupov Slovenska. Nemyslím si, že biskupi zo Slovenska majú iný názor na homosexualitu, ako Svätý Otec František. Niektoré média (aj jednotlivci) pripomínajú jeho argument: „Kto som ja, aby som súdil?" Myslia si, že pápež zmenil postoj Cirkvi. Na web stránke denníka N som našiel slová Mateja Mihalíka: "František odsúdil homosexuálnu lobby, že je zlá ako každá lobby. Ďalej dodal, že ak homosexuál hľadá vôľu Božiu, tak kto je on, aby ho súdil? Pápež sa navyše pri tomto výroku odvolal na Katechizmus Katolíckej Cirkvi." Článok v spomínanom denníku: Ondrášikove nepravdy o arcibiskupovi Boberovi a pápežovi Františkovi. Braňo Ondrášik často kritizuje tých, čo majú od neho odlišné názory na homosexualitu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na mojom blogu som nedávno napísal člákok Feminizmus ničí ženu. Spomenul som tam udalosť, že feministky zaútočili na belgického primása Leonárdiho, kvôli tomu, že im vadilo jeho odporúčanie kresťanom, ktorí majú sklon k homosexualite. Arcibiskup im navrhuje celibát tak, ako je to v prípade nezadaných. 

Môžem teda kľudne napísať, že obvinenia (väčšinou anonymné) ma neprekvapujú. 

Otázka pre všetkých na zamyslenie: Katolík, moslim, konzervatívec a každý kto nesúhlasí s registrovanými partnerstvami a adopciami pre homopárov je homofób?

Vyššie uvedené zdroje len potvrdzujú, že je ľahké označiť za homofóba každého veriaceho a konzervatívneho človeka, ktorý je presvedčený, že homosexualita nie je normálna!

Je sloboda slova. Pripomeniem jeden škandál. Štátna úradníčka Olga Pietruchová organizovala proti biskupom trestné oznámenie za pastiersky list KBS proti gender ideológii.

Najrašej by aktivisti a podporovatelia LGBT komunity pozatvárali alebo odsúdili na trest smrti všetkých veriacich, konzervatívcov a odporcov homoagendy.

Ešte raz opakujem: Nie som homofób!

Budem naďalej písať na mojom blogu to, čo uznám za vhodné.

Budem písať najmä o súčasnom dianí.

Budem stále tvrdiť, že homosexualita je nenormálna! Je to moje presvedčenie a nikto mi ho nevezme. Nikdy nezmením tento názor. Môžete ma zato zavrieť aj do basy :)

Prosím všetkých kritikov mojich článkov, aby ma v budúcnosti nenazývali nepravdivým výrazom. 

Zároveň ďakujem tým, čo mi napísali povzbudzujúce správy a všetkým, čo klikali za článok... Moje poďakovanie patrí aj tým, čo zdieľali moje príspevky na sociálnej sieti. Aj zvýšenie návštevnosti a percentuálnej úspešnosti (vďaka klikaniu, že sa článok páčil) ma ubezpečuje v tom, aby som pokračoval ďalej...

Je mi ľúto, že diskusiu zaplavila malá hŕstka mojich odporcov. Niektorí majú v diskusii založených viacero účtov. Hlavne kvôli pianu, ktoré je spoplatnené. Tvrdohlavo chce tých pár ľudí si povedať svoje. Majú nato právo. Len mi je ľúto, že často porušujú KÓDEX. Vyjadrujú sa vulgárne a s nenávisťou. Často musia byť tieto ich príspevky (administrátorom) zmazané.

Ďakujem za pozornosť!

S pozdravom

Marek Bartkovský

Marek Bartkovský

Marek Bartkovský

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcem písať o súčasnom dianí... Zoznam autorových rubrík:  PolitikaRodinaSpoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu